phoneمرکز تماس :  88375229

هوشمند سازی یکی از کلان روندهایی است که باعث می‌شود همه انتظاراتی که از شرکای تجاری خود داریم از تکنولوژی داشته باشیم

شنبه, 20 آذر 1395 ساعت 07:58

به نقل از راه پرداختمهران محرمیان در گفتگو با ایبِنا با اشاره به مبحث هوشمند سازی بیان کرد: «در هر حوزه‌ای که تکنولوژی ورود پیدا کرده هوشمند سازی یکی از کلان روندهایی بوده که در دنیا مطرح شده است، همه انتظاراتی که از شرکای تجاری خود داریم در دراز مدت هم می‌توانیم از تکنولوژی داشته باشیم

او افزود: «به‌عبارت‌دیگر تکنولوژی در درازمدت باید تبدیل به دوست ما شود، هویت ما را شناسایی کند و بر اساس اتفاقات اطراف ما توصیه‌هایی ارائه دهد

معاون شبکه شرکت خدمات انفورماتیک با طرح این پرسش که از یک بانک هوشمند چه انتظاراتی باید داشت؟ بیان کرد: «بر اساس اعتبار و رابطه‌ای که با بانک خود داریم، بانک‌ها باید میزان اعتبار را شناسایی کنند تا وقتی وارد کانالی می‌شویم سرویس‌های جدیدی ارائه کند

محرمیان ادامه داد: «بانک‌ها باید برای افزایش ثروت و سودآوری اعتبار مشتریان پیشنهاد‌هایی ارائه کنند، نه‌تنها در حوزه بانکی بلکه در حوزه زیرساخت هم فضای این‌چنین نیاز است شبکه باید شبکه‌ای باشد که ارتباط با شعب را به گونه‌ای حفظ کند که بدون اینکه مشتری درگیر شود بهترین خدمات ارائه شود

او در پایان اظهار داشت: «اگر در مقطعی نیاز است پولی پرداخت شود خود بانک پرداخت کند تا مشتری پیچیدگی کمتری چه در حوزه زیرساخت چه در برنامه‌های کاربرد داشته باشد.»

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ و متعلق به شرکت شرکت پارسیان همراه لوتوس می باشد.