phoneمرکز تماس :  88375229

اخبار

شرکت شاتل که یکی از دارندگان پروانه FCP در ایران است، از ۳ روز پیش اقدام به ارایه تلفن ثابت بر بستر اینترنت در ۶ استان کشور کرد.
تنها دو روز پس از ارایه این سرویس، شرکت مخابرات ایران در یک اقدام کاملا عجیب اتصال متقابل را قطع کرد.
‏سرویس تلفن ثابت شاتل با پیش شماره ٩١٠٠ در تهران ارائه شده و تنها مشترکین ADSL این شرکت می توانند از این سرویس استفاده کنند.

سرویس ارایه شده توسط شاتل دارای این تعرفه ها است:
نرخ مکالمه به شماره تلفن شاتل = ۱۰ ریال
نرخ مکالمه به تلفن ثابت داخل استانی = ۲۲ ریال
نرخ مکالمه به تلفن ثابت بین استانی = ۱۶۵ ریال
نرخ مکالمه به تلفن همراه = ۳۱۲ ریال

اما شرکت مخابرات ایران در یک اقدام یک طرفه نسبت به قطع اتصال متقابل کرد به طوری که در حال حاضر از طریق خطوط تلفن ثابت نمی توان با این شماره ها تماس گرفت و تماس از سوی این شماره ها با تلفن ثابت نیز امکان پذیر نیست.
شاتل در واکنش به این اقدام غیرقانونی اعلام کرده است که موضوع از طریق وزارت ارتباطات و سازمان تنظیمات مقررات رادیویی در حال پیگیری است.

منبع: اقتصاد آنلاین

به دنبال اظهارات رئیس‌کل بانک مرکزی که وزارت صنعت را مسئول شکست طرح کارت اعتباری خرید کالای بادوام ایرانی معرفی کرده بود، وزارت صنعت جزئیاتی از دلایل شکست طرح را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، وزارت صنعت، معدن و تجارت در پی انتشار گزارشی تحت عنوان «اعلام رسمی شکست طرح آقای رئیس‌جمهور پس از یک سال / روحانی با مقصران چه برخوردی می‌کند» به ارائه توضیحاتی در مورد دلایل شکست اجرای طرح کارت اعتباری خرید کالای ایرانی پرداخته است.

.

متن توضیحات وزارت صنعت به شرح زیر است:

طرح کارت اعتباری خرید کالای ایرانی جهت حمایت از تولید داخل، خروج واحدهای تولیدی از رکود از طریق تحریک کنترل شده تقاضا، مطرح و موضوع طی بخشنامه شماره ۲۰۹۹۳۰ مورخ ۹۴/۸/۱۰ سازمان برنامه‌وبودجه و دستور شماره ۶۰/۱۹۵۹۶۳ مورخ ۹۴/۹/۱۰ دفتر معاون اول رئیس‌جمهور اعلام گردید. دراین‌ارتباط اقدامات لازم توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت به شرح ذیل انجام شد:

۱.  اطلاع‌رسانی لازم و فراخوان ثبت‌نام واحدهای صنعتی و تولیدی در سامانه وزارت متبوع

۲.  انتخاب کالاهای ایرانی با معیارهای:

  • دارا بودن پروانه بهره‌برداری از وزارت متبوع
  • داشتن استاندارد ایمنی و عملکردی و رتبه مصرف انرژی برای کالاهای انرژی‌بر
  • تأمین موجودی کالا در تمام نمایندگی‌ها در مدت فرایند اجرای طرح

۳.  ارسال اطلاعات ۱۳۸ واحد صنفی (شامل تعداد ۱۶ هزار قلم کالا و ۱۳ هزار نمایندگی فروش حضوری و سامانه فروش اینترنتی) به بانک مرکز جمهوری اسلامی ایران

.

با توجه به نو بودن طرح کارت اعتباری در سطح کلان کشور، علی‌رغم تلاش و همکاری این وزارت و دستگاه‌های همکار، به دلایل مشروحه ذیل این طرح با موفقیت مطلوب همراه نگردید:

۱. محدود بودن جامعه هدف و مخاطب طرح، علی‌رغم تأکید وزارت صنعت، معدن و تجارت مبنی بر گسترش جامعه مخاطب به کلیه حقوق‌بگیران و بازنشستگان دولتی و لشگری

۲. زمان بسیار محدود اجرای طرح (از تاریخ ۹۵/۲/۱ لغایت ۹۵/۴/۳۱)

۳. کافی نبودن زیرساخت مناسب فنی و نرم‌افزاری بانکی و عدم آشنایی کامل تولیدکنندگان، فروشندگان و متقاضیان با عملکرد این طرح

۴. ناهماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی طرف قرارداد با بانک‌های عامل

۵. ضعف همکاری شرکت‌های psp با واحدهای صنعتی در به‌روزرسانی دستگاه‌های کارت‌خوان

۶. توزیع نامناسب کارت‌های اعتباری (در برخی موارد کارت‌های منقضی شده به دست متقاضیان رسیده است)

۷. مشکلات متعدد در سامانه اینترنتی بانک‌های عامل و بعضی از سازمان‌های ذی‌ربط جهت ثبت‌نام متقاضیان

دبیر کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات از اصلاح مدل محاسبه مبالغ تسهیم درآمد دولت از درآمدهای ارائه خدمات ارزش افزوده از سوی دارندگان پروانه‌های ارتباطی و فناوری اطلاعات خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، علی‌اصغر عمیدیان گفت: در صورتی که دارندگان پروانه ارائه خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات، به نیابت از مشترکان برای خدمات ارزش افزوده مبالغی را از اعتبار آنان کم و یا در صورتحساب آنان درج کنند، صرفاً سهم اپراتور از این مبلغ، براساس قرارداد با درخواست‌کننده ارائه خدمت بعنوان درآمد اپراتور محسوب شده و حق‌السهم دولت نیز از این مبلغ دریافت می‌شود.
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات همچنین از الزام اپراتورها برای تفکیک حجم ترافیک داخلی و بین‌الملل تا پایان دی ماه خبر داد و گفت: در راستای تحقق الزامات مصوب شبکه ملی اطلاعات، کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در مصوبه‌ای به منظور اعمال تعرفه متفاوت برای ترافیک داخلی و بین‌الملل، تمامی اپراتورهای ارائه‌دهنده خدمات دسترسی شامل دارندگان پروانه حوزه ثابت و همراه را موظف کرد تا پایان دی ماه امکان تفکیک ترافیک داخل از بین‌الملل را برای همه کاربران ایجاد کنند تا امکان اعمال تعرفه متفاوت فراهم شود.
عمیدیان با اشاره به اینکه ترافیک داخل، هر ترافیک با میزبانی داخلی است افزود: در مصوبه ۲۴۸ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، سازمان فناوری اطلاعات و شرکت مخابرات ایران با همکاری شرکت ارتباطات زیرساخت باید شرایطی را فراهم کنند تا ترافیک داخلی شرکت مخابرات بصورت جدا از ترافیک بین‌الملل این شرکت در دسترس سایر اپراتورها قرار گیرد.

همانطور که می دانید امروزه بیشتر افراد برای گشت و گذار در اینترنت از دستگاه های موبایلی خود استفاده می کنند. گوگل تصمیم گرفته است سایت هایی را در دستگاه های موبایلی نشان دهد که برای این نوع دستگاه ها بهینه سازی شده است. به همین خاطر سایت هایی که موبایل دوست نیستند افت شدیدی در رتبه بندی خود خواهند داشت.

این پدیده به موبایل گودن(Mobilegeddon) شناخته شده است. بر اساس تحقیق و پژوهش های انجام شده توسطComscore، تعداد کاربران موبایلی در سرتاسر جهان در سال 2014 از کاربران دسکتاپی پیشی گرفته است. این رشد همچنان ادامه دارد. با افزایش توجه و تمایل افراد برای استفاده از موبایل در جستجوی اینترنت، داشتن یک پلتفرم دیجیتال و محتوای مناسب برای موبایل ها از اهمیت بسیار بالاتری برخوردار گشته است.

محتوای خود را با هر پلتفرم موبایلی سازگار و هماهنگ کنید:

کاربران موبایلی بیشتر از انگشتان دست خود برای به دست آوردن اطلاعات و مشاهده آن استفاده می کنند و همین امر باعث شده است که به هنگام مشاهده محتوایی که برای دستگاه های آنان بهینه سازی نشده است، زیاد صبور نباشند. این افراد می توانند سایت مورد نظر را ترک کنند و سایت دیگری را بیابند که تعامل با آن بسیار ساده تر است.

74 درصد از مشتریان تنها 5 ثانیه برای بارگذاری صفحات سایت در دستگاه های موبایلی صبر می کنند.در نهایت اگر صفحه مورد نظر باز نشود آن را ترک می کنند. 46 درصد از این افراد دوست ندارند به سایت هایی برگردند که برای موبایل بهینه سازی نشده است.بنابراین باید مطمئن شوید که محتوای سایت شما به درستی در پلتفرم های موبایلی قابل مشاهده است.

یک سایت واکنش گرا طراحی کنید:

یک سایت واکنش گرا به گونه ای طراحی می شود که خود را با اندازه صفحه نمایش دستگاه مورد نظر وفق می دهد. این سایت در دستگاه هایی همچون گوشی های هوشمند، تبلت ها یا رایانه های شخصی به خوبی نمایش داده می شود. اگر یک طراحی واکنش گرا داشته باشید، کاربران موبایلی شما برای خواندن محتوای سایت، نیازی به زوم کردن نخواهند داشت.

برای داشتن یک طراحی واکنش گرا نیازی به سرمایه گذاری های زیاد نیست. قالب های ورپرس بسیاری وجود دارد که به صورت واکنش گرا طراحی شده اند. می توانید از این قالب ها خریداری کنید یا از افزونه هایی بهره مند شوید که محتوای سایت شما را برای موبایل بهینه می کند. اگر در مورد واکنش گرا بودن یا نبودن محتوای سایت خود مطمئن نیستید می توانید از گزینه بررسی بهینه سازی موبایل استفاده کنید که توسط گوگل ارائه شده است. برای دسترسی به این گزینه به وبمستر تولز گوگل بروید.

یک سایت برای موبایل ایجاد کنید:

ایجاد یک سایت جداگانه برای موبایل نیازمند تلاش های بازاریابی زیاد و صرف هزینه های بالاست اما اینکار مزایای خاصی برای شما خواهد داشت. مهم ترین مزیت این روش این است که سایت شما تنها برای موبایل بهینه سازی شده است. برندهای بزرگی همچون آمازون وCNNدارای سایت های جداگانه ای برای دستگاه های موبایلی هستند. سایتMountain Dewدارای یک سایت موبایلی تعاملی و بصری است.

یک اپلیکیشن موبایلی ایجاد کنید:

برخی از بازاریابان دیجیتال از توسعه اپلیکیشن های موبایلی واهمه دارند. بیشتر بازاریابان بر این باورند که سرمایه گذاری بر روی ایجاد اپلیکیشن های موبایلی زیاد ارزشمند نیست. اما واقعیت این است که این گزینه به یک نیاز تبدیل شده است زیرا اپلیکیشن ها دنیای موبایل را به خود اختصاص داده اند. اگر دوست دارید کمپین محتوای شما بر روی موبایل و سایر دستگاه های موبایلی نیز موثر باشد، داشتن اپلیکیشن ضروری است. توسعه اپلیکیشن موبایلی شخصی مزایای دیگری نیز دارد.این مزایا عبارتند از :

· استفاده از اپلیکیشن های موبایلی باعث ساخت آگاهی از برند می شود. لوگوی شما در صفحات موبایلی به نمایش در می اید.

·  استفاده از این گزینه می تواند لیست ایمیلی شما را به خوبی پر کند. نصب اپلیکیشن بهترین روش برای به دست آوردن ایمیل افراد است.

·  این گزینه محتوای شما را برجسته تر می کند. کاربران اپلیکیشن سعی می کنند هشدارها و اعلان ها را از طریق اپلیکیشن مشاهده نمایند.

·  استفاده از اپلیکیشن فرایند تجارت الکترونیکی را ساده تر می کند. طراحی یک اپلیکیشن شخصی، می تواند موانع موجود برای خریداران را کمتر نماید یا به طور کلی حذف کند.

نوکیا که زمانی بخش عمده بازار تلفن همراه را در اختیار داشت، قصد دارد با عرضه گوشی P1 با توانمندی های منحصر به فرد سهم خود از این بازار پررونق را بازپس بگیرد.

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس به نقل از تک پست، گوشی جدید این شرکت فنلاندی مجهز به پردازنده قدرتمند Snapdragon 835 و همین طور شش گیگابایت رم خواهد بود که می تواند بازی های پیشرفته ویدئویی را اجرا کند. Snapdragon 835 از فناوری 10 نانومتری بهره می گیرد و عملکرد خوبی خواهد داشت.

P1 همچنین مجهز به دوربین 23 مگاپیکسلی Carl Zeiss خواهد بود که قادر به تهیه عکس ها و فیلم های فوق دقیق در شرایط گوناگون آب و هوایی و همین طور در شب خواهد بود.

گوشی تازه نوکیا گواهینامه IP68‌را نیز دریافت خواهد کرد که به معنای ضدآب بودن آن است. به عبارت دیگر این گوشی را می توان بدون هیچ مشکلی به مدت 30 ثانیه در عمق نیم متری آب قرار داد. این نوع گوشی ها در برابر گرد و خاک هم مقاوم هستند.

دیجیتال مارکتینگ چیست؟

سه شنبه, 07 دی 1395 ساعت 13:03

دیجیتال مارکتینگ یک اصطلاح کلی برای بازاریابی آنلاین است. استفاده از کانالها و شبکه های کسب و کار دیجیتالی مانند موتور جستجوگر گوگل، رسانه های اجتماعی، ایمیل و وبسایت شرکتها برای تماس با مشتریهای فعلی و مشتریهای آینده است. واقعیت این است که مردم دو برابر بیشتر از دوازده سال قبل، وقت خود را صرف خریدهای آنلاین اینترنتی کرده اند و هنگامیکه می گوئیم این آمار زیادی است، فروشگاه و روشهای خرید مردم تغییر کرده است، به این معنی است که بازاریابی غیر اینترنتی چندان در جذب افراد موثر نبوده است.

بازاریابی برقراری ارتباط با مخاطبین در زمان و مکان مناسب است. امروزه این بدان معنی است که شما باید آنها را در جایی که بیشترین وقت خود را صرف می کنند ملاقات کنید: اینترنت.

به بازاریابی آنلاین وارد شوید، به بیان دیگر، هر شکلی از بازاریابی که بصورت آنلاین است.

در HUB SPOT ما درباره بازاریابی بین المللی بعنوان یک راه موثر برای جذب، نزدیکی و لذت بردن مشتریان از خریدهای اینترنتی صحبت می کنیم؛ اما هنوز هم سوالات بسیاری در این خصوص وجود دارد. در حالیکه یک بازاریاب حرفه ای داخلی، ممکن است بگوید که بازاریابی داخلی و بازاریابی دیجیتال هردو به یک معنی هستند و فقط چند تفاوت جزئی وجود دارد، اما صحبت با بازاریابها و صاحبان مشاغل در امریکا، استرالیا، نیوزیلند، اسیا و بریتانیا، به من آموخت که این تفاوتهای به ظاهر کوچک، در سراسر دنیا بسیار زیاد هستند.

بنابراین بازاریابی دیجیتال واقعا چیست؟

از وبسایت ها تا سرمایه های تجاری شما تبلیغات دیجیتال، بازاریابی از طریق ایمیل، روزنامه ها، مجلات اینترنتی و طیف عظیمی از روشها و تاکتیکها و سرمایه ها، در زیر چتر بازاریابی دیجیتال وجود دارد و بهترین بازاریابان دیجیتال، تصویر روشنی از استفاده از تاکتیکها و موجودی خود برای اهدافشان دارند. در اینجا ما بطور مختصر و البته مفید به بعضی از این تاکتیکها اشاره می کنیم:

سرمایه شما: وب سایت، وبلاگ، کتابهای الکترونی، گرافیک، ابزار تعاملی، شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک، لینکدان، توئیتر، اینستاگرام، روزنامه ها و مجلات آنلاین و ابزارهای تجاری مانند آرم و فونت و غیره

تاکتیکها: بهینه سازی موتور جستجو یا همان سئو، روند بهینه سازی وب سایتتان در میان صفحات جستجو به بالاترین رتبه در میان وبسایتهای جستجو شده، باعث افزایش ترافیک رایگانی می شود که وبسایت شما دریافت می کند.

بازاریابی محتوا: ایجاد و ترویج محتوا به منظور ایجاد آگاهی از نام تجاری یا برند، افزایش ترافیک، هدایت مشتریان

بازاریابی داخلی: به روش معروف به قبف پر برای جذب، تبدیل، حفظ و نگهداری مشتری با استفاده از محتوای انلاین اشاره دارد.

بازاریابی از طریق رسانه های جمعی: تمرین تبلیغ برند شما از طریق قرار دادن آن در شبکه های اجتماعی، برای افزایش آگاهی از نام، جذب و نگهداری مشتری و نهایتا ایجاد کسب و کار برای خودتان می شود.

پرداخت یا یک کلیک یا PCC: یکی از روشهای رایج برای جذب ترافیک در وبسایت شما، کلیک کردن بر تبلیغاتتان در صفحات عمومی است که با هر کلیک بر روی تبلیغ شما بدست می اید و امروزه به یکی از رایجترین تبلیغات در گوگل تبدیل شده است.

بازاریابی وابسته: که در آن شما به ازای تبلیغ کالای خودتان توسط فرد دیگر یا تبلیغ کالای دیگران کمیسیون پرداخت یا دریافت می کنید.

تبلیغات محلی: تبلیغاتی هستند که در درجه اول محتوای آنها کنترل شده بوده و در یک پلت فرم در کنار سایر تبلیغات برجسته شده اند. پستهای تحت حمایت BUZZFEED مثالهای خوبی برای این مورد هستند. هرچند این تبلیغات را می توان در شبکه های اجتماعی نیز پیدا کرد.

اتوماسیون بازاریابی: به نرم افزارهائی که با هدف بازاریابی دیجیتال خودکار تولید شده اند، اشاره دارد. بسیاری از بخشهای تکرارشونده بازاریابی دیجیتال مانند ارسال مداوم ایمیل، رسانه های احتماعی و دیگر اقدامات وبسایت بصورت خودکار انجام می گیرد.

بازاریابی ایمیلی: شرکتها به بازاریابی ایمیلی به عنوان یک راه برای برقراری ارتباط با مخاطبان خود نگاه می کنند. ایمیل اغلب برای ترویج محتوا، تخفبفها و رویدادها و همچنین هدایت مستقیم افراد برای استفاده از کالای مورد نظر بکار می رود.

روابط عمومی انلاین: روابط عمومی انلاین عمل تامین امنیت پوشش به دست امده از طریق نشریات دیجیتال، وبلاگها و سایر وبسایتهای میتنی بر محتوا را بر عهده دارد؛ و بسیار شبیه عملکرد روابط عمومی سنتی است منتها در فضای اینترنتی.

تفاوت بین بازاریابی دیجیتال و بازاریابی داخلی چیست؟

در نگاهی سطحی هر دو به نظر مشابه می آیند: هر دو بصورت انلاین بوده و هر دو بر ایجاد محتوای دیجیتالی برای افراد تلاش می کنند، پس تفاوت در چیست؟

اصطلاح بازاریابی دیجیتال تفاوتی بین تاکتیک‌های اجباری یا کششی قائل نمی‌شود.(آنچه ما امروز به‌عنوان متدهای ورودی و خروجی می‌شناسیم) و هر دو متد را شامل می‌شود.

هدف تاکتیک خروجی دیجیتال، قرار دادن یک پیام در معرض دید مردم به‌صورت مستقیم است، صرف‌نظر از اینکه از آن استقبال شود یا خیر؟ به‌عنوان‌مثال بنرهای تبلیغی پرزرق‌وبرقی را در بالای بسیاری از وب سایت‌ها ملاحظه می‌کنید که تلاش دارد یک محصول را به‌زور در مقابل دید افرادی که آمادگی دریافت آن محصول را ندارند، قرار دهد.

از طرف دیگر بازاریابانی که برای ترویج تکنیکهای دیجیتال داخلی استخدام‌شده‌اند، از محتوای آنلاین برای جذب مشتریان هدف خود استفاده می‌کنند. یکی از ساده‌ترین و درعین‌حال قدرتمندترین ابزار برای بازاریابی دیجیتال داخلی استفاده از وبلاگ است که اجازه می‌دهد، وب‌سایت شما با حروف درشت در معرض دید مشتریانی که در حال جستجو هستند، قرار گیرد. درنهایت بازاریابی داخلی، یک روش بازاریابی است که با استفاده از ابزار بازاریابی دیجیتال برای جذب مشتری و نگهداری آن‌ها و ایجاد لذت برای مشتریانش تلاش می‌کند. بازاریابی دیجیتال یک چتر بزرگ است که همه تاکتیک‌های بازاریابی اعم از داخلی یا خارجی را تحت پوشش قرار می‌دهد.

آیا بازاریابی دیجیتال برای تمامی تجارت‌ها مؤثر است؟ تجارت-تجارت و تجارت-مصرف کننده؟

بازاریابی دیجیتال می‌تواند برای هر تجارتی در هر صنعتی کارآمد باشد. صرف‌نظر ازآنچه شرکت شما به فروش می‌رساند، بازاریابی دیجیتال هنوز هم درگیر ساخت شخصیت خریدار برای شناسایی نیازهای مخاطبین شما و ایجاد محتوای آنلاین باارزش است. بااین‌حال، این بدین معنی نیست که همه تجارت‌ها باید یک استراتژی را در بازاریابی دیجیتال دنبال کنند.

برای تجارت-تجارت (B2B):

اگر شرکت شما از این نوع است، به‌احتمال‌زیاد تلاش‌های شما بر پایه هدایت آنلاین، باهدف نهائی یافتن شخصی برای صحبت کردن با او به‌عنوان فروشنده، متمرکز می‌شود. به همین دلیل نقش بازاریابی دیجیتال شما، جذب و تبدیل فروشندگانتان به افرادی با بالاترین کیفیت از طریق وب‌سایت و حمایت از کانال‌های دیجیتال است. فراتر از وب‌سایت، شما احتمالاً تلاش‌های خود را بر روی کانال‌هایی که به تجارت توجه دارند، مانند لینکدن، که افراد زیادی بیشتر اوقات در آنجا حضور دارند، متمرکز می‌کنید.

برای تجارت-مصرف کننده (B2C)

بسته به قیمت محصولاتتان، احتمالاً هدف شما جذب افراد به وب‌سایت خودتان و تبدیل آن‌ها به مشتری بدون نیاز به صحبت با فروشنده خواهد بود.

به همین دلیل، احتمالاً شما کمتر بر روی هدایت به معنای سنتی آن تمرکز خواهید کرد و بجای آن به دنبال سرعت بخشیدن به کار خریدار، از لحظه‌ای که وارد فروشگاه شما می‌شود تا لحظه‌ای که خرید خود را انجام می‌دهد هستید. این اغلب به این معنی است که ویژگی‌های محصول شما در بالاترین نقطه قیف بازاریابی قرار داشته و ممکن است نیازمند تماس‌های قوی‌تری باشید. برای این‌گونه شرکت‌ها، کانال‌هایی مانند اینستاگرام و پینترست می‌تواند مؤثرتر از لینکدن باشد.

مزایای اصلی بازاریابی دیجیتال چیست؟

برخلاف بسیاری از تلاش‌ها در بازاریابی‌های غیر اینترنتی، بازاریابی دیجیتال اجازه می‌دهد تا بازاریابان نتایج کار خود را در زمان واقعی ببینند. اگر شما یک‌بار، یک آگهی را در روزنامه چاپ کرده باشید، می‌دانید که تخمین اینکه چه تعداد از مردم به آن صفحه نگاه کرده و به آگهی شما توجه کرده‌اند، چقدر سخت است. هیچ راهی وجود ندارد که بدانید، آن آگهی چقدر درفروش شما مؤثر بوده است؛ اما در بازاریابی دیجیتال شما می‌توانید میزان فروش از طریق تبلیغاتتان را به‌طور دقیق اندازه‌گیری کنید. به‌عنوان‌مثال:

ترافیک وب‌سایت: با بازاریابی دیجیتال شما می‌توانید تعداد دقیق افرادی که از وب‌سایت شما بازدید کرده‌اند را در زمان واقعی و با استفاده از نرم‌افزارهایی مانند HUB SPOT مشخص کنید. همچنین شما می‌توانید دفعات بازدید آن‌ها، نوع وسیله‌ای که استفاده کرده‌اند و اینکه از کجا بوده‌اند را نیز بررسی کنید. این اطلاعات به شما کمک می‌کند تا بر اساس تعداد افرادی که از سایت شما یاردید کرده‌اند کانال‌های بازاریابی خود را به سمت جذب بیشتر بازدیدکننده هدایت کنید.

به‌عنوان‌مثال اگر شما ببینید که تنها 10 درصد از افرادی که از سایت شما بازدید کرده‌اند به‌طور مستقیم واردشده‌اند، درمی‌یابید که باید بر روی SEO زمان بیشتری صرف کنید تا آمارتان افزایش یابد. با بازاریابی معمولی، تخمین اینکه چه تعداد از افراد قبل از صحبت با فروشندگانتان با برند و محصولات شما آشنایی داشته‌اند، دشوار است، اما با دیجیتال مارکتینگ، شما می‌توانید روند تغییر رفتار افراد را قبل از اینکه خرید خود را نهائی کنند، حدس بزنید. به این معنی که شما می‌توانید تصمیم‌گیری آگاهانه‌تری برای قرار گرفتن در بالای قیف بازاریابی اتخاذ کنید.

جلسه هیات مدیره شرکت پارسیان همراه لوتوس به منظور بررسی طرحهای جدید این شرکت و با رویکردی متفاوت به بازار تلکام در حال برگزاری است.

بیمه رانندگان شهری شامل رانندگان حمل و نقل بار و مسافر درون‌ شهری به رانندگان تاکسی، خطی (اعم از پلاک سفید و قرمز)، تریلر، کامیون، کامیونت، کمپرسی، رانندگان شاغل در آژانس‌های تاکسی تلفنی (خود مالک)، اتوبوس‌داران خود مالک، مینی‌بوس و وانت‌بار (اعم از سه چرخه و...) و هر نوع خودرو سبک و سنگین که دارای پروانه کار و مجوز لازم از مراجع ذی‌صلاح مربوطه (پروانه اشتغال رانندگی) بوده و با وسائط نقلیه عمومی درون‌شهری اشتغال به کار داشته و فاقد کارفرما باشند، می‌شود.

 

دستمزد مبنا برای پرداخت حق بیمه در بیمه رانندگان شهری:

نرخ پرداخت حق‌بیمه رانندگان برابر ماده ٢٨ قانون تأمین‌اجتماعی معادل ٢٧‌ درصد براساس حداقل دستمزد مصوب شورای‌عالی کار خواهد بود و برابر بند «ض» تبصره ١۴ قانون بودجه سال ٨۶ کل کشور، رانندگان می‌توانند با بهره‌مندی از کمک دولت به میزان ده بیست و هفتم (از محل بودجه عمومی کل کشور) و سه و نیم بیست و هفتم ( از منابع حاصله از هدفمندسازی یارانه‌ها ) و در مجموع با برخورداری از سیزده و نیم بیست و هفتم کمک دولت، از تعهدات قانونی مربوطه شامل بازنشستگی، ازکارافتادگی، فوت و خدمات درمانی واحدهای درمانی ملکی و طرف قرارداد سازمان برخوردار شوند.

 

تعهدات کوتاه‌مدت سازمان تأمین‌اجتماعی در بیمه رانندگان:

باتوجه به تعاریف قانونی مربوطه پرداخت هزینه‌های وسایل کمک پزشکی (پروتز و اروتز) و کمک هزینه کفن و دفن به این قبیل از بیمه‌شدگان بلامانع است.

منبع: روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی


کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ و متعلق به شرکت شرکت پارسیان همراه لوتوس می باشد.